شبکه تلویزیونی سی ان ان از به هلاکت رسیدن "جان داعشی" در حمله پهپادهای آمریکا به مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سی ان ان در خبری فوری اعلام کرد "محمد انوازی" -- معروف به "جان داعشی" -- در حمله پهپادهای آمریکا در سوریه به هلاکت رسید.
 
آمریکا، انگلیس و ژاپن به علت قتل فجیع شهروندان خود که در گروگان داعش بودند، به دنبال انوازی بودند و اگر چه تا کنون به صورت رسمی این خبر تایید نشده است، ولی گمان می رود جان جهادی در این حمله به هلاکت رسیده باشد.
 
انوازی متولد کویت بود اما بعدها به انگلیس مهاجرت کرد. اگر چه مقامات وزارت دفاع آمریکا گفته اند جان برای آنان هدف با ارزشی نبود که بخواهند برای وی طراحی خاصی داشته باشند؛ ولی به وی به چشم یک قاتل خطرناک نگاه می کنند.
 
پیشتر نیز گزارش هایی در دستگاه های اطلاعاتی آمریکا مبنی بر تلاش داعش برای کنار گذاشتن جان جهادی مطرح شده بود؛ ولی به گفته باربارا استار، آمریکا تلاش کرده است این پیام را به سرکردگان داعش در سوریه و بخصوص رقه بدهد که این کشور به صورت جدی به دنبال شکار آنان است و با هر وسیله ممکن، آنان را از پای در می آورد یا اسیر می کند.

سایر رسانه های غربی نیز این خبر را تأیید کرده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا کليک کنيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۲ آبان ۱۳۹۴
مرگ بر داعش . یه قلاده داعشی رفت به درک
آخرین اخبار