معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: همکارانم در وزارت علوم هیچ گاه سلایق شخصی را در مورد نشریات دانشجویی اعمال نمی کنند .

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،سید ضیاء هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم در اختتامیه نهمین دوره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور زیر نظر وزارت علوم ، وزارت بهداشت، وزارت ارشاد و دانشگاه آزاد که  عصر امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران، برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع نشریات دانشجویی اظهار داشت : نشریات دانشجویی دانشگاهها جایگاه ویژه ای در بین مسئولان وزارت علوم دارند و مطبوعات می توانند سبب افزایش توانمندی های ملی در سطح کشور و بین المللی شوند . 

وی بیان کرد : دولت تدبیر و امید معتقد است که نشریات دانشجویی این قابلیت را دارد که سطح فرهنگی و اجتماعی کشور را زیاد کند و با الطبع همکاران من در وزارت علوم تا آنجایی که از دستشان بر بیاید حمایت حداکثری را از خبرنگاران دانشجو و جوان انجام می دهند . 

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان محدودیت های پیش پای نشریات دانشجو افزود: محدودیت هایی که سر راه خبرنگاران دانشجو و نشریات آنها است همگی در محدوده قانون بوده و همکارانم به هیچ عنوان علایق و سلایق شخصی را در رابطه با اداره نشریات دانشجویی انجام نمی دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار