اسلام و ایمان یعنی راه صحیح را انتخاب کرده، در این راه پایداری داشته و تا آخر در همین مسیر گام بردارید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: انقلابی ماندن، غیر از انقلابی بودن است. ممکن است فرد یا افرادی انقلابی باشند اما انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن مسئله دیگری است.
آیت الله اسدالله ایمانی ادامه داد: انقلابی بودن ، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن؛ مهم این است که تدام بر خط مستقیم در زندگی داشته باشیم . نه اینکه امروز منافع اقتضا کند سمت راست حرکت کنیم، فردا منافعمان آنچنان باشد که به سمت چپ تمایل پیدا کنیم. این چنین بودن اسلام و ایمان نیست. اسلام و ایمان یعنی راه صحیح را انتخاب کرده، در این راه پایداری داشته و تا آخر در همین مسیر گام بردارید.
وی افزود: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز سه  نکته اساسی و سه وظیفه محوری بر عهده نمایندگان مجلس، دولت، مجلس خبرگان و همه دست اندرکاران نظام قرار دارد.
امام جمعه شیراز اظهار کرد: یکی از این وظایف اقتصاد و معیشت مردم و توجه به زندگی مادی آنها و پاسخگویی به نیازهای مردم فارغ از شعار و کاغذ و قلم است. یعنی سفره مردم این معنا را احساس کند که وضع جامعه از نظر اقتصادی تغییر کرده و این امکان پذیر نیست مگر با اقتصاد مقاومتی که باید برای این کار، دولت قرارگاه تشکیل دهد که اقداماتی هم در این زمینه انجام شده است.
آیت الله ایمانی بیان کرد: رشد علمی و شتاب در رشد مسائل علمی یکی دیگر از وظایف است. کشور ما روزگاری پنجاه و هفتمین کشور دنیا در رشد و شتاب علمی بوده است؛ به برکت نهضت نرم افزاری که رهبر معظم انقلاب چند سال قبل آغاز کردند امروز ما در مقاطع مختلفی از دانش های گوناگون در رده 10 یا 20 کشور اول دنیا قرار گرفته ایم.
وی با اشاره به اینکه مصون سازی فرهنگی از دیگر وظایف است افزود: دولت و مسئولین وظیفه دارند مصون سازی فرهنگی داشته باشند یعنی آنقدر جامعه و جوانان ما را ، با گفتمان های ارزشمند الهی آشنا کنند که توطئه ها و شبهه ها و کارهای دشمن نتواند آنان را از خط اصلی منحرف کند.
دشمن برنامه دارد و ده ها راه برای نفوذ در کشور ما طراحی کرده و در حال اجرای آن است و مسئولان باید با هوشیاری و دقت، راه های نفوذ دشمن را ببندند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: تداوم ، خط ، مستقیم ، زندگی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.