توجه ویژه دستگاه قضایی به مناطق جرم خیز مشهد

معاون دادگستری خراسان‌رضوی گفت: یکی از اولویت‌های مدنظردستگاه قضایی توجه ویژه به حاشیه شهر به ویژه مناطقی که جرم در آنها بیشتر به وقوع می پیوندد است

توجه ویژه دستگاه قضایی به مناطق جرم خیز مشهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی،سید امیر مرتضوی در حاشیه بازدید از کال "دروی" مشهد افزود: : برای رفع ناهنجاری‌ها در این مناطق سعی داریم با اقدامات پیشگیرانه که شامل اقدامات کیفری و اقدامات فرهنگی و اجتماعی است، با افرادی که زمینه ناامنی برای مردم را ایجاد می‌کنند و نظم و امنیت را از بین می‌برند، برخورد قاطع و جدی کنیم.

وی تصریح کرد: برپایی قرارگاه‌های عملیاتی، ایجاد گشت‌های شبانه، حضور دستگاه قضایی در کنار نیروی انتظامی و بسیج در همین راستا انجام می‌شود تا بتوانیم مناطق حاشیه شهر و سکونتگاه‌های غیر رسمی را توانمند سازی کنیم.

مرتضوی بیان کرد: در این راستا اراذل و اوباش منطقه، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متهاجر شناسایی شده که در یک برنامه دراز مدت و نه مقطعی با آن‌ها برخورد شود تا به تدریج تمام مناطق حاشیه شهر دارای امنیت قابل قبول شود.

معاون دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد: انتظار داریم همه دستگاه‌های متولی در زمینه حاشیه شهر به میدان بیایند تا در کنار هم بتوانیم مشکلات امنیتی در این مناطق را حل کنیم.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار