کارگردان و هنرپیشه مشهور آمریکایی گفت پولی که وی برای ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات جمع کرده، پولی کثیف است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی بی‌بی سی، رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با شدت و حدت ادامه دارد. در این میان، در هفته‌های اخیر انتقادهای زیادی درباره نقش گسترده ثروتمندان و پول آن‌ها در فضای سیاسی آمریکا مطرح شده است. جرج کلونی که کارگردان و هنرپیشه معروف آمریکایی است نیز به این جمع ملحق شده است. 

 او در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان بی‌سی گفت پولهایی که برای ستاد انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا جمع کرده، پولهای کثیف است. او گفته است، سخنان برندی سندرز، رقیب هیلاری کلینتون، برای انتقاد از او (کلونی) به علت حامیان مالی‌اش درست است. 

این سخنان کلونی پس از آن مطرح می‌شود که فعالان آمریکایی روز جمعه در مقابل محل اقامت جرج کلونی در شهر سان فرانسیسکو تظاهرات کردند و حمایت مالی او از کلینتون را محکوم کردند. 

کلونی گفت: «پولی که جمع شد، پولی کثیف است. ما روز گذشته وقتی از خودرویمان در شهر سان فرانسیسکو خارج می‌شده‌ایم با شماری از معترضان مواجه شدیم. آن‌ها حق دارند تظاهرات کنند. پولی که جمع شده است، پول کثیف است. سخنانی که برنی سندرز در رقابتهای انتخاباتی‌اش در این زمینه مطرح می‌کند کاملا درست است. من نیز کاملا با این سخن موافقم که حضور این همه پول در فضای سیاسی کشورمان، مضحک است.»



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار