فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز علیه قاچاقچیان مسلح و کشف و ضبط بیش از 400 کیلوگرم مواد مخدر در حوزه هنگ مرزی سراوان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق برای انتقال محموله مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند و با آمادگی و تجهیزات کامل منطقه را زیرپوشش کامل اطلاعاتی و عملیاتی خود قرار دادند.
وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند این محموله را از مناطق کوهستانی وارد کشور کنند با هوشیاری و واکنش سریع مرزداران در دستیابی به اهداف شومشان ناکام ماندند.
این مسئول ادامه داد: قاچاقچیان پس از ورود به محدوده کمین مرزداران و آگاهی از حضور ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند که ماموران نیز مقتدرانه با آتش پرحجم خود توانستند دو دستگاه خودروی آنها را متوقف و سه نفر از اشرار و قاچاقچیان را به هلاکت برسانند و پس از پاکسازی محل، نزدیک به 402 کیلوگرم مواد مخدر را از نوع تریاک، سه قبضه اسلحه کلاشینکف و مهمات همراه و همچنین سه عدد نارنجک دستی را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.
انتهای پیام/س

برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، سراوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار