معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام گفت: در پی سفر سفیر اتریش و هیات همراه به استان ایلام نخستین هیات های تجاری و سرمایه گذاری اتریشی راهی استان خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حشمت اله عسگری در خصوص نتایج سفر فریدریش اشتیفت به استان ایلام اعلام کرد: سفر مقامات خارجی به استان ایلام در این سطح در سال های اخیر بی سابقه بوده و خوشبختانه نتایج بسیار خوبی نیز در پی داشته است.

عسگری اضافه کرد: این سفر در راستای تفاهم نامه مشترکی که پیش از این به امضا رسیده است، انجام و باعث شد سفیر اتریش و هیات همراه وی از وضعیت استان و پروژه های قابل سرمایه گذاری استان ایلام برداشت شفاف و روشنی کسب کنند.

وی افزود: توزیع هیات های تجاری در مناطق مختلف کشور از اختیارات سفیر اتریش در ایران است و قرار است وی پس از بازگشت نخستین هیات های تجاری و سرمایه گذاری اتریشی را راهی این استان کند.
عسگری گفت: سفیر اتریش در ایران قول های مساعدی مبنی بر همکاری چندین هلدینگ این کشور در پروژه های سرمایه گذاری در حوزه های آب، نفت، کشاورزی و راه استان را داده است.
وی پروژه های تلمبه ذخیره ای سد سمیره و میدان نفتی چنگوله را از جمله پروژه هایی عنوان کرد که قرار است هلدینگ های اتریشی مربوطه در آن سرمایه گذاری کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام خاطرنشان کرد: دعوت از سفرا و مقامات چندین کشور دیگر از جمله ایتالیا و هلند به استان ایلام نیز در دستور کار قرار دارد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، هیات ، تجاری ، اتریش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.