نوجوان چینی، میهمان ناخوانده پرواز شانگهای- دبی/ می خواستم در امارات پولدار شوم!

یک نوجوان چینی که قصد داشت برای گدایی به امارات برود، سفر 9 ساعت و نیمه به دبی را در بخش بار هواپیما گذراند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، مقامات امارات یک نوجوان چینی را که بطور مخفیانه سوار یک هواپیمای امارات از شانگهای به مقصد دبی شده بود بازداشت کردند.

رسانه های رسمی چین اعلام کردند این نوجوان 16 ساله از ساکنان شهر باچونگ در استان "سیچوآن" بوده است. وی پس از بالا رفتن از نرده های فرودگاه شانگهای در منطقه پودونگ به بخش بار هواپیمای ایرباس "A-38" امارات رفت و سفر نه ساعت و نیمه تا دبی را در آنجا مخفی ماند.

این نوجوان که نام خانوادگی اش "شو" است، هنگام فرود هواپیما از سوی پلیس دبی بازداشت شد. گزارش ها حاکی است این نوجوان چینی از نقض قوانین آگاه بوده، اما امیدوار است بخاطر سن اندکش، از بازداشت رهایی یابد.

وی همچنین به بازجویان خود گفته است این تصور را دارد که زندان های دبی راحت هستند؛ از این رو این سفر پر خطر ارزشش را داشت.

رسانه های رسمی چین اعلام کردند "میان جین لونگ،" مترجم وی که با او در دبی دیدار کرده بود، گفته وی تصور می کرد می تواند ده ها هزار دلار ماهیانه از طریق گدایی در خیابانهای دبی به دست آورد.

معاون سرکنسول چین در دبی گفت: امیدوارم شهروندان چینی این چنین شایعاتی را پیگیری نکنند؛ چرا که دولت امارات متحده عربی قوانین سختی در خصوص ممنوعیت گدایی دارد و با مخالفان طبق قانون برخورد می کند.

این نوجوان چینی به دلیل اتهاماتی همچون تهدید سلامت پرواز و قاچاق در بازداشت پلیس فرودگاه دبی است. احتمال می رود وی از امارات اخراج شود و یا به علت تلاش برای ورود غیرقانونی به امارات متحده عربی در لیست سیاه قرار گیرد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار