تصمیمات کلان مثل خرید امتیاز تیم در لیگ برتر تابع شرایط و قواعد مختص خود است که در این زمینه هیچ تصمیم و یا برنامه‌ای در مس وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، برخی از محافل مجددا خبر از تصمیم باشگاه مس برای خرید امتیاز تیم فوتبال نفت تهران در لیگ برتر را مطرح کردند که این موضوع هیچ سندیتی ندارد.

همانطور که بارها اشاره شده است تصمیمات کلان مثل خرید امتیاز تیم در لیگ برتر تابع شرایط و قواعد مختص خود است که در این زمینه هیچ تصمیم و یا برنامه‌ای در مس وجود ندارد.

در رابطه با خرید امتیاز تیم نفت نیز خبرها از این حکایت دارد که چند متقاضی پاکت‌های پیشنهادی خود را برای خرید تحویل این باشگاه داده‌اند که یک شرکت در تهران در این باره به خرید این امتیاز نزدیک‌تر است و مطابق اعلام امروز مقامات فدراسیون فوتبال، امتیاز این تیم نیز از تهران خارج نخواهد شد.

به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد وضعیت فروش امتیاز تیم نفت تهران گفت: سازمان لیگ با فروش امتیاز تیم نفت موافق نیست. از سوی دیگر اگر امتیاز تیم نفت فروخته شود هیئت رئیسه سازمان لیگ با انتقال این تیم به خارج از استان تهران مخالف است.

وی افزود: اگر این شرایط قانونی در مورد تیم نفت لحاظ نشود سازمان لیگ تصمیم قانونی دیگری در مورد وضعیت تیم نفت در لیگ برتر خواهد گرفت.

بر این اساس در شرکت و یا باشگاه مس هیچ تصمیمی دال بر خرید امتیاز تیم نفت در لیگ برتر وجود ندارد و اخبار منتشر شده در این زمینه دارای صحت نیست.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: صنعت مس ، امتیاز ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار