ادعای رژیم صهیونیستی: افتتاح دفتر نمایندگی اروپا در تهران "اشتباهی فاحش" است

صهیونیست‌ها از گسترش روز افزون روابط ایران با سایر کشورهای جهان به شدت عصبانی و نگران هستند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز اسرائیل، روز پنج شنبه، رژیم صهیونیستی هشدار داد که اتحادیه اروپا با افتتاح دفتر دیپلماتیک خود در تهران مرتکب «اشتباهی فاحش» شده است.

رو پنج شنبه، فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، به مناسبت یک ساله شدن توافق هسته ای با ایران، برنامه های این اتحادیه در خصوص جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرد.
رژیم صهیونیستی در اعلامیه ای از بروکسل خواست در این خصوص تجدید نظر کند و با تاکید بر موضع ضد صهیونیستی ایران، این کشور را به حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر متهم کرد. 
در این بیانیه ادعا شده است: «ایران، بزرگ ترین حامی تروریسم است. ایران مرگ را در سراسر خاورمیانه می گسترد و موشک هایی پرتاب می کند که رویشان نوشته: «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.» نباید بابت این کار به ایران پاداش بدهید.»

موگرینی در اطلاعیه اتحادیه اروپا اعلام نکرده بود این ماموریت و دفتر، چه شکلی به خود خواهد گرفت اما آن را «هیات اتحادیه اروپا در ایران» نامید. موگرینی گفت: «اتحادیه اروپا، از استراتژی مشارکت تدریجی گسترده، مشارکت با حفظ منافع دو طرف، و انتقاد سازنده در صورت اختلاف عقیده، حمایت می کند.» 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار