پس از آنکه ترامپ معاون خود را معرفی کرد، هیلاری کلینتون نیز جلساتی با نامزدهای احتمالی خود برای تصدی سمت معاونت ریاست جمهوری تشکیل داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا روز گذشته با تعدادی از گزینه های احتمالی برای تصدی سمت معاونت ریاست جمهوری در واشینگتن دی سی دیدار کرد. از جمله این افراد می توان به "الیزابت وارن،" سناتور ایالت ماساچوست، "جان هیکنلوپر،" فرماندار ایالت کلرادو و "هولیان کاسترو،" وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا اشاره کرد.

کلینتون این جلسات را پس از آن تشکیل داد که "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا "مایک پنس،" فرماندار ایالت ایندیانا را به عنوان منتخب خود برای تصدی سمت معاون رئیس جمهور معرفی کرد.

در جلسات هیلاری کلینتون، "جان پودستا،" رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون و "هما عابدین،" دستیار ارشد وی نیز حضور داشتند. "برایان فالون،" سخنگوی ستاد انتخاباتی کلینتون نیز در بیانیه ای اعلام کرد: کلینتون نشست هایی را در واشینگتن برگزار کرده است تا منتخب خود را برای تصدی سمت معاون رئیس جمهور معرفی کند.

الیزابت وارن 67 ساله از چهره های مشهور ترقی خواهان آمریکاست. وی در رقابت های مقدماتی بدلیل انتقاد از دونالد ترامپ بارها آماج لفاظی های این نامزد جمهوری خواه قرار گرفت. احتمال می رود کلینتون با انتخاب وارن رأی برخی دموکرات ها را از دست بدهد.

هولیان کاسترو 41 ساله نیز یکی دیگر از گزینه های مورد نظر کلینتون است. کاسترو جوانی پرجنب و جوش است و تجربیات اندکی دارد. این مسئله ممکن است مانع انتخاب وی به عنوان معاون اول کلینتون شود.

جان هیکنلوپر 64 ساله نیز روز گذشته بیش از یک ساعت با کلینتون دیدار کرد. دستیاران کلینتون بر این باورند که این نامزد دموکرات علاقه زیادی به فرماندار کلرادو دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار