معاون دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت سیاست های کلینتون و اوباما جایگاه آمریکا را در سطح جهان تضعیف کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی.ان.ان؛ معاون دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت سیاست های کلینتون و اوباما جایگاه آمریکا را در سطح جهان تضعیف کرده است.

مایک پنس در مراسم معرفی خود از سوی دونالد ترامپ گفت سیاست های کلینتون و باراک اوباما در هفت سال و نیم گذشته جایگاه آمریکا را در جهان تضعیف کرده و اقتصاد ملی ما را نابود کرده است.

وی افزود وقوع حملات تروریستی در داخل آمریکا و خارج از این کشور، حوادث اندوهبار در فرانسه در چند روز گذشته و تلاش برای کودتا در ترکیه همگی از هم گسیختگی جهان را نشان می دهد.
 سیاست خارحی هیلاری کلینتون و باراک اوباما در زمینه هدایت پشت پرده، گذشتن از خطوط قرمز، زمینه سازی برای قدرت گیری بیشتر روسیه و پیدایش داعش همگی شواهدی از این حقیقت تاریخی هستند و ما باید جایگاه آمریکا را در جهان تغییر دهیم. ما نمی توانیم 4 سال دیگر از دشمنان خود پوزش بخواهیم و دوستان خود را تنها بگذاریم. آمریکا باید برای امن تر شدن جهان قوی تر شود.

ترامپ شب گذشته مایک پنس فرماندار جمهوریخواه ایالت ایندیانای آمریکا را به عنوان گزینه معاونت رئیس جمهوری خود معرفی کرد.
 
این در حالی است که "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات آمریکا روز گذشته با تعدادی از گزینه های احتمالی برای تصدی سمت معاونت ریاست جمهوری در واشینگتن دی سی دیدار کرد.

از جمله این افراد می توان به "الیزابت وارن،" سناتور ایالت ماساچوست، "جان هیکنلوپر،" فرماندار ایالت کلرادو و "هولیان کاسترو،" وزیر مسکن و توسعه شهری آمریکا اشاره کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار