ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود، در حومه شمالی لاذقیه بر مناطقی جدید مسلط شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، ارتش سوریه بر روستاها و ارتفاعات جدیدی در حومه شمالی لاذقیه مسلط شد.

منابع سوری گزارش دادند: ارتش سوریه بر روستای مرج الزاویه و ارتفاعات شیر القبوع و شیر الضبعه در اطراف شهر کنسبا در حومه شمالی لاذقیه مسلط شد.

از سوی دیگر، ارتش سوریه با موشک هدایت شونده، یک لودر تروریست‌های داعش را هنگام ایجاد خاکریز در اطراف بانوراما در جنوب غرب شهر دیر الزور منهدم کرد.

در حومه شمالی حما، ارتش سوریه تروریست‌ها را هدف قرار داد و 20 نفر از آنها را به هلاکت رساند. در این عملیات همچنین دو خودرو تروریست‌ها منهدم شد.

در غرب حلب در منطقه غابه الاسد در شمال الراشدین الرابعه، جنگنده‌های ارتش سوریه مرکز تجمع گروه‌های مسلح را هدف قرار دادند که بر اثر این حمله بیست نفر کشته و زخمی شدند.

در جنوب حلب نیز در کمین‌های ارتش سوریه، ده‌ها نفر از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

این در حالی است که حملات هوایی روسیه و سوریه به گروه‌های مسلح در جنوب حلب ادامه دارد و گروه‌های مسلح نتوانسته اند که امنیت گذرگاه که در یورش روزهای قبل ایجاد کرده اند، را تامین کنند.


از سوی دیگر پنتاگون اعلام کرد جنگنده‌های ائتلاف بین المللی، 83 تانکر داعش را در اطراف دیر‌الزور نزدیک مرز عراق هدف قرار دادند و آن‌ها را منهدم کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار