نامزد انتخابات رهبری حزب کارگر از "جرمی کوربین" خواست پولی که از شبکه پرس تی وی دریافت کرده است را پس بدهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، "اوون اسمیت،" نامزد انتخابات رهبری حزب کارگر از "جرمی کوربین،" رهبر این حزب و رقیب خود خواست مبلغ 20000 پوندی را که از حضور در شبکه پرس تی وی بدست آورده است، پس بدهد. وی همچنین از کوربین بخاطر گسترش یهودی ستیزی و حمایت از همجنسگرایی در حزبش انتقاد کرد.

جرمی کوربین بارها در انگلیس به خاطر حضور در شبکه پرس تی وی از جانب هم حزبی هایش مورد انتقاد قرار گرفته است. پخش برنامه های پرس تی وی که وابسته به دولت ایران است، در سال 2012 از جانب  "آفکام" ممنوع شد. 

این درحالیست که جرمی کوربین روز چهارشنبه گذشته در مصاحبه با "پینک نیوز" از حضور خود در شبکه تلویزیونی پرس تی وی دفاع کرد. وی گفت: افراد می توانند آزادانه انتقاد کنند؛ من توانستم تعدادی از مسائل بشردوستانه را در این شبکه به بحث بگذارم.

کوربین گفت: من مدتها پیش در برنامه هایی که از پرس تی وی پخش می شد، حضور داشتم. ادامه همکاری ام با این شبکه قطع شد؛ زیرا در روند فعالیت آنها تغییراتی بوجود آمد. برنامه های دیگری را هم در خصوص مسائل حقوق بشر نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر تولید کرده ام. مبلغی که دریافت کردم زیاد نبود و صرف دفتر حوزه انتخاباتی ام شد.

گفته می شود کوربین بین سالهای 2009 تا 2012 با شبکه پرس تی وی ایران در لندن به عنوان مجری و کارشناس همکاری می کرده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
هر جا و مکانی ویا شخصی که درباره ایران و نزدیک ایران از افراد مشهور باشه و اینکه مخالف اقدامات اسرائیل و یهودیان باشد و در این مورد حقایق و حقیقت را بازگو کند سریع مورد هجوم و حمله،انتقاد یهودیان و یا طرفدار دولت اسرائیل قرار مبگیرد. یهودیان ،اسرائیلی ها از سال ها قبل و با توجه و تجربه اینکه در کشورهای اروپایی ودر بیشتر کشورهای دنیا و زمانی که از درون این کشورها صدای انتقاد وبیان حقایق از دولت اسرائیل می شود و اینکه اگر بخواهند ی منطقه و جای مستقل و تشکیل کشوری یهودی کنند و اون حمله و جنایت‌ها ، تصرف زمین های فلسطینی ها ویران خانه های انها و ساخت شهرک های یهودی نشین وامدن و اوردن بیشتر یهودیان از جاهایی مختلف ب اسرائیل باید در همه کشورها و مخصوص مهمترین و قدرتمند ترین آنها نفوذ و داشتن موافق و طرفدار خود حالا چه یهودی و چه غیر یهودی باشند . و با این هدف و سیاست برنامه ریزی شده الان شاهد هستیم که اسرائیلی هاو یا همون یهودیان چه نفوذ و دارای پست و مقام های مهم و اساسی در بیشتر کشورهای اروپایی مثل فرانسه ، المان، ایتالیا ، بلژیک و.... ، جوری که الان در فرانسه دراصل کشور در اختیار انها و سیاست های خارجی فرانسه در اول و اولویت اول منافع اسرائیل را در نظر گرفته ، و اینکه ممکن بود در سه و.چهار سال و بیشتر در اروپا و بعضی کشورها ی کنفرانس یا اجلاسی برای انتقاد و در حمایت مردم فلسطین اجرا نی شود ولی الان جوری شده که ن که انتقاد نمیشه بلکه بشه خلاف و تنبیه و جریمه داره و نفهی هولوکاس جرم. و زندانی دارد. و در منطقه خاورمیانه و اعراب که مخالف و دشمن اسرائیل بودن الان بیشتر کشورها موافق و متحد که برای حمایت از صهیونیسم دارن برادر عرب برادر عرب و مسلمان خود را می کشد. در کل در دنیا جوری شده ب جای تروریسم و جنایت کار ،کودک کش خواندن اسرائیل و حمایت از مردم بیگناه و ظلم دیده فلسین و لبنان برعکس شده اینکه اسرائیل را مموردظلم و حمله از طرف تروریست ها و خواندن مردم فلسطین و حماس و حزب الله گروههای تروریستی . و اسرائیل از کجا ب کجا رسید و مسلمانان و دنیای اسلام ب کجا رسید و دلایل و مسائل چه بوده است که اینجور شده وضعیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
چراماهم یه حزب به حزب کارگر نداریم بابیشترین جمعیت کشور کهدکارگرهستن اینا خیلی به کارگراهمیت میدن کارگرومدیر تفاوت کمی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
آقا اجازه! به شرطی که اونهم دومیلیون پوندی راکه از آیپک و عربستان گرفته پس بدهد! حالا دفاعش از همجنس بازهارا به حساب دفاع از هم صنفیها میگذاریم!!
آخرین اخبار