نیروی هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی در 24 ساعت گذشته، 76 پرواز هوایی در عراق داشته‌اند.

به گزارش گروه بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الیوم السابع، نیروی هوایی ارتش عراق و ائتلاف بین‌المللی، 76 پرواز هوایی در مناطق مختلف عراق داشته‌اند. 27 حمله هوایی صورت گرفته از سوی ائتلاف بین‌المللی به انهدام مخازن سلاح و مراکز تروریست‌های داعش منجر شد. 

گروه رسانه جنگ به فرماندهی عملیات مشترک اعلام کرد: نیروی هوایی، 16 پرواز به منظور شناسایی و انتقال نیرو و مهمات و 32 پرواز بر فراز مناطق عملیاتی در عراق داشته‌اند.

 در 27 حمله هوایی ائتلاف بین‌المللی که 13 مورد آن در منطقه ناصر در استان نینوا بوده است منجر به منهدم شدن 8 سکوی پرتاب موشک، دو بلدوزر و دو خودروی زرهی شد.

ائتلاف بین‌المللی بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از سوی اداره اطلاعات نظامی عراق حملاتی نیز در منطقه قیاره به منظور هدف قرار دادن مواضع تروریست‌های داعش داشته‌اند.

این ائتلاف حملاتی به مقر تجمع سرکرده‌های داعش در اداره پلیس "بعاج" در غرب موصل داشته که احمد آل خله ملقب به "ابو عمر" یکی از سرکرده‌های داعش به همراه 12 نفر از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند.

حملات ائتلاف در منطقه تلعفر در غرب موصل 16 تروریست داعش را به هلاکت رساند و دو مرکز و تونل متعلق به تروریست‌ها در این منطقه منهدم شد.

جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی با هدف قرار دادن محل تجمع تروریست‌های داعش در روستای زاویه مانع حمله این افراد به شهر حدیثه در غرب استان انبار شدند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
با چهار پایه خون آلود داعش شبیه پیشخوان قصادبی است که یکی آمریکاست، دیگری آل سعود، دو تای دیگر اسراییل و قطر؛ ترکیه و دیگر پست مانده ها مثل شیخ نشین ها هم البته هستن...
بالاخره باید به ریشه زد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
آخه وقتی اسم از حمله ائتلاف بین المللی میشه ، یعنی درواقع روسیه .ایران.سوریه وعراق، چون آمریکا درصف حمله حمایت از داعش است ،حال که امیدی نسبت به محکومیت آل سعود بخاطرکشتار عمدی حجاج مظلوم درجامعه بین المللی نیست بهتراست که مسئولین کشور ترتیبی اتخاذکنند که هرچه سریعتر پرونده داعش بانابودی کاملشان ،بسته شود.
Spain
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
ساست آمریکا این است گره تروریستی را ایجاد سپس آن را به جان کشوری می اندازد بعد دولت مرکزی را کمک می کند و همزمان تروریست ها را کمک می کند ، پس کار خانه های اسلحه سازی سود می کنند در نهایت هم هر کدام از طرفین که پیروز شود آمریکا آن را مدیون خود کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
سلاح بهشون بفروشن بعد سلاح برای امنیت اسراییل استفاده شده وباقیمانده را بمباران میکنن باز بهشون سلح می رسونن
چرخه فروش اسلحه $$$$ به جیب شرکتهای صهیونیستی
با یه تیر چند تا نشان امنیت اسراییل پولدارشدن شرکت صهیونیست ضربه به اسلام و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
داعشیها سلاح از چه کسی میخرند
کشورهای تولید کننده سلاح
تولید کنندگان سلاح به داعشیها حمله میکنند
سلاحها بفروش میرسد
آدم کشی وناامنی شده تجارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
چه عجب،باورم نمیشه،شما برید کاغذ پاره هاتونو تصویب کنین شاید اینجوری بتونین به داعش کمک کنین
آخرین اخبار