افشای بخش جدیدی از ایمیل‌های "هیلاری کلینتون" نشان می‌دهد وی مجموعه‌ای از ایمیل‌های دولتی را برای دخترش "چلسی" ارسال کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک‌تایمز؛ بخش چدیدی از ایمیل‌های هک شده "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، افشا شده است که نشان می‌دهد وی زنجیره‌ای از ایمیل‌ها را برای دخترش "چلسی" ارسال کرده است که از دیدگاه وزارت خارجه آمریکا اطلاعات طبقه‌بندی‌شده بودند. بیشتر ایمیل‌های ارسال شده از طرف کلینتون برای دخترش در ارتباط با مذاکرات تغییرات آب و هوایی بودند.

بخش جدید ایمیل‌های کلینتون که افشا شده است فقط قسمت کوچکی از هزاران پیام ارسال شده از سوی این نامزد دموکرات با سرور شخصی است که پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق و بررسی مجدد درباره آنها است.

این نخستین بار است که مشخص می‌شود هیلاری کلینتون بخشی از ایمیل‌های دولتی و مربوط به وزارت خارجه آمریکا را بدون هیچ ویرایشی و تمام و کمال برای دخترش ارسال کرده است. در آدرس اینترنتی چلسی کلینتون از نام مستعار استفاده شده است؛ اما پلیس اف‌بی‌آی با ردیابی ایمیل به دختر هیلاری کلینتون رسید.

وزارت خارجه آمریکا روز گذشته مجموعه‌ای از ایمیل‌های ارسالی کلینتون برای دخترش را منتشر کرد که حدود 285 صفحه می‌‌شود. این موضوع بار دیگر دردسر بزرگی برای کمپین انتخاباتی کلینتون بوجود می‌آورد و بدون شک بهانه جدیدی به دست "دونالد ترامپ،" رقیب جمهوری‌خواه، او می‌دهد.

ایمیل‌های ارسال شده به چلسی کلینتون اغلب متعلق به سال 2009 هستند و نخستین مورد از آنها به 19 دسامبر آن سال برمی‌گردد. عنوان ایمیل "به روز رسانی" است و "مایکل فورمن،" معاون امور اقتصادی شورای امنیت ملی آمریکا، برای هیلاری ارسال کرده بود. در آن زمان اطلاعات موجود در ایمیل فورمن جزو اطلاعات طبقه‌بندی شده وزارت خارجه آمریکا نبود.

فوروارد کردن ایمیل‌های دولتی برای چلسی کلینتون کار عجیبی بود که هیلاری در مدت تصدی در وزارت خارجه آمریکا انجام داد. وی باید در مورد اتهام اقدام خلاف جهت امنیت آمریکا پاسخگوی منتقدان باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار