کرمان؛

سرمایه گذاری در هفت باغ کرمان

250میلیارد تومان برای طرح مجموعه تفریحی فرهنگی هفت باغ سرمایه گذاری شد

سرمایه گذاری در هفت باغ کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی بابایی، شهردار کرمان با بیان اینکه میدان اول هفت باغ ۱۶ هکتار است که مالکیت آن به صورت مساوی بین شهرداری و شرکت هفت باغ علوی تقسیم شده است، اظهار داشت: طرح مجموعه تفریحی فرهنگی میدان اول هفت باغ توسط مشاور آمودان آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح با مجموع معابر و فضای اطراف میدان فضای ۴۰ هکتاری دیده شده است، افزود: این میدان یکی از ورودی های شهر و مسیر تردد به فضاهای گردشگری و تردد توریست ها است که باید به صورت ویژه طراحی شود.

بابایی خاطر نشان کرد : این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان به صورت سرمایه گذاری در قالب فضاهای مختلف فرهنگی، تفریحی، ورزشی، اقتصادی و رفاهی اجرا می شود..

وی با بیان اینکه در طراحی این مجموعه تمامی فضاهای لازم شامل مجموعه تفریحی، اقامتی، گردشگری، بازاری و رفاهی دیده شده است؛ یادآورشد: پس از تصویب این طرح فراخوان داده شده و سرمایه گذاز جذب می شود.

شهردار کرمان گفت: میزان درآمد این طرح هم بر اساس مالکیتی که وجود دارد بین شهرداری وهفت باغ علوی و سرمایه گذار اجرای پروژه تقسیم می شود.

بابایی افزود: در طراحی این مجموعه از نمادهای شهر کرمان استفاده شده است و فضاها با توجه به بحث اقلیمی احداث می شوند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار