نیروهای ارتش عراق سه کارگاه بمب‌گذاری خودروها و ساخت تله‌های انفجاری را در شرق موصل کشف کردند.

کشف سه کارگاه بمب‌گذاری خودروها در شرق موصل
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، کارگاه های بمب‌گذاری که بازوی مهم داعش هستند به کنترل نیروهای عراقی درآمدند، به گونه ای که این نیروها توانستند سه کارگاه بمب‌گذاری خودروها و ساخت تله ها و کمربندهای انفجاری را در شهر کوکجلی در شرق موصل کشف کنند.

یکی از فرماندهان عراقی در گفتگو با العراقیه در این باره گفت: تیم‌های گشت زنی ما توانستند چندین کارگاه بمب‌گذاری خودروها و ساخت تله های انفجاری را کشف کنند. بنابراین نیروهای خنثی سازی را به این منطقه آوردیم تا با خنثی سازی این بمب‌ها و تله ها از شر آنها خلاص شویم.

گروه مهندسی نظامی با همکاری اداره اطلاعات نظامی، به یک پارکینگ قدیمی که در آن بمب‌گذاری خودروها انجام می گرفت، یورش بردند. تروریستها از این منطقه برای ضربه زدن به نیروهای امنیتی عراقی استفاده می کردند اما نیروهای عراقی با یافتن این کارگاهها با تروریستها مقابله کردند.

یکی دیگر از فرماندهان عراقی گفت: داعش از روشها و ابتکارهای گوناگونی برای ساخت بمب و تله های انفجاری بهره برد. همانگونه که می بینید سیم‌های این خودرو را قطع و آن را آماده بمب‌گذاری کردند اما وقت آنها را یاری نکرد و فرصت پیدا نکردند مواد منفجره را به آن وصل کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار