اداره ی کل پست استان در ارزیابی عملکرد 9 ماهه ی واحدهای اجرایی امسال، رتبه ی نخست را در بین ادارات کل پست استان های کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، اداره کل پست استان در ادامه ی موفقیت های کسب شده در دو سال قبل به عنوان دستگاه برتر و اول در شاخص های پستی، توانست این روند را در 9 ماهه ی نخست امسال در بین ادارات کل پست استان های کشور حفظ و رتبه ی اول را مجدد به پست استان اختصاص دهد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، در پی این موفقیت با اعطای لوحی از خدمات اداره کل پست استان کرمان تقدیر کرد.

متن لوح تقدیربدین شرح است:

برادر گرامی جناب آقای اکبری

مدیرکل محترم پست استان کرمان

بی شک نقش سازنده و تاثیرگذار جنابعالی در به ثمر رساندن مسئولیت های خطیرتان در طی دوران خدمت و دستیابی به اهداف شبکه ی پستی کشور انکارناپذیر است.

بی تردید کسب رتبه اول توسط آن اداره کل در ارزیابی عملکرد 9 ماهه واحدهای اجرایی سال 1395، نشان از اتخاذ تدابیر شایسته و شیوه ی مدیریتی مناسبی می باشد که در پیش گرفته اید.

از این رو ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزشمند شما و همکاران پرتلاشتان، به آیین سپاس این لوح تقدیر را تقدیم حضور پرمهرتان نموده، از جهاندار جان آفرین جهانی مشحون از عزت و عظمت پر بار و ماندگار برای شما و خانواده محترم آرزومندم.

حسین مهری

معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار