مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی پرتال اوقات فراغت جوانان خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛استوار آذر در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان شرقی، گفت: این پرتال که از سه سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود در تابستان سال‌جاری به طور کامل راه‌اندازی شد و شاخص های در نظر گرفته شده در آن به طور کامل به ثبت می‌رسد.
وی با بیان اینکه یکی از کار گروه‌های فعال استان در حوزه جوانان که مسائل و مشکلات جوانان را رصد می‌کند کار گروه ساماندهی امور جوانان است، اظهار داشت: طی نشست‌های برگزار شده 77 درصد مصوبات استانی و 88 درصد مصوبات شهرستانی محقق شده است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه در حوزه امور جوانان، کارهای بسیاری در استان انجام شده، گفت: اما به خواسته‌ها به حد عالی نرسیده‌ایم و امیدواریم بیشتر از این شاهد توفیقات در حوزه امور جوانان باشیم.
وی در ادامه از راه‌اندازی پرتال اوقات فراغت جوانان خبر داد و گفت: این پرتال که از سه سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود در تابستان سال‌جاری به طور کامل راه‌اندازی شد و شاخص های در نظر گرفته  شده در آن به طور کامل به ثبت می‌رسد.
استوارآذر با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اعتیاد، ادامه داد: همچنین بر اساس تصمیمات گرفته شده آموزش‌های قبل از ازدواج جایگزین آموزش‌های قبل از طلاق شد و در دو شهرستان به طور آزمایشی انجام می‌شود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.