محمودی گفت: از آنجایی که که نگه داشتن امنیت در مرز مسئله مهمی است لذا با پروژه های آبرسانی و برق رسانی باعث تثبیت مرزها شدیم.

با پروژه های آبرسانی و برق رسانی باعث تثبیت مرزها شدیمبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو در مراسم خدمت رسانی آب و برق روستایی عنوان کرد: در دولت فعلی بسیار خوش شانس بودیم که در فضایی دور از تهاجم دستگاه های اجرایی کار کردیم.

وی ادامه داد: در دولت فعلی می توان این ادعا را کرد که در پروژه های اب و برق روستایی به جهتی حرکت کردیم که منابع عادی در متن کار هزینه شد و درگیر حاشیه‌های آشفته نشدیم.

محمودی تصریح کرد: در حالت عادی حداقل ۳۰ درصد از حاشیه پروژه ها به متن آنها اضافه شد همچنین شاهد آبرسانی به مناطق صخره ای و صعب العبور و نیز برق رسانی به مناطق محروم بودیم که این امر نشان از عزم و اعتقاد به هدف وزارتخانه‌ دارد.

قائم مقام وزیر نیرو افزود: بر اساس آمارها شاخص امید به زندگی ۵۶ سال بود و این در حالی است که این میزان در پایان سال جاری به ۷۳ سال رسید.

وی در پایان با اشاره به مهم ترین اقدامات وزارت نیرو عنوان کرد: تا کنون آبرسانی ۵۲۰۰ و برق رسانی ۲۱۰۰ روستا انجام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار