دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری عامل تیراندازی شامگاه گذشته در میدان زید بم که منجربه قتل یک مرد میانسال شده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، محمد ضیاالدینی گفت:شامگاه گذشته پس از اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان بم،بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان در محل وقوع حادثه حاضر می شوند.

این مقام قضائی افزود:پس از تحقیقات اولیه،بازپرس پرونده دستور بازداشت مضنونین اصلی حادثه را صادر می کند و ظرف کمتر از یک ساعت یکی از عوامل اصلی این حادثه توسط ماموران انتظامی دستگیر می شود.

وی ادامه داد:بلافاصله بازجویی های تخصصی و فشرده از متهمان پرونده آغاز شد و سرانجام عصر امروز متهم که یک جوان 21 ساله است به ارتکاب جنایت خود اعتراف کرد.

ضیاالدینی با بیان اینکه تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل مسائل اخلاقی و روابط نامشروع است،گفت:قاتل جوان دربازجویی های اولیه خود اعتراف کرد که با نقشه قبلی و با هماهنگی همسر مقتول دست به این جنایت هولناک زده است.

دادستان بم افزود:قاتل شامگاه گذشته پس از خروج مقتول از منزل به سمت ماشین وی تیراندازی می کند و پس ازیک تعقیب گریز سرانجام با تیراندازی های متعدد به سمت خودروی مقتول وی را به قتل می رساند

این مقام قضائی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بم که در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان تلاش می کند،هشدار داد:دستگاه قضائی با قاطعیت و جدیت تمام با کسانی که با ارتکاب جرائم خشن قصد اخلال در نظم جامعه را دارند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

رابطه نامشروع درگیری منجر به قتل را رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار