مشهد؛

رتبه نخست گناباد در سرانه فضای ورزشی

سرانه فضای ورزشی شهرستان گناباد دو مترمربع به ازای هرنفر است که جایگاه نخست را درخراسان رضوی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علی فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد با بیان اینکه سرانه فضای ورزشی کشوری نیم مترمربع است گفت: مشکل ما در شهرستان گنابادعدم بودجه و امکانات کافی جهت تجهیز این اماکن و فضا‌های ورزشی موجود در شهرستان است.

وی افزود: پس از جدا شدن بخش ورزش از آموزش و پرورش و فعالیت آن در قالب وزارت ورزش و جوانان، طبق سیاست‌های اعمال شده در این زمینه مقرر شد که اماکن و فضا‌های ورزشی به بخش خصوصی واگذار شوند و به صورت خودگردان و توسط خود مردم اداره شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد با اشاره به سیاست‌های حمایتی دولت در زمینه ورزش‌های همگانی و قهرمانی گفت: وظیفه اداره ورزش و جوانان نظارت بر فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی و اماکن زیرمجموعه خود و سایر اماکن ورزشی در اختیار نهاد‌ها و سازمان‌ها و نیز توسعه و گسترش ورزش همگانی در سطح شهرستان است.

علی فاضلی افزود: سعی ما بر این است تا به میزان توان و منابع مالی موجود، از کلیه ورزشکاران در تمامی عرصه‌های ورزشی حمایت کنیم، اما متأسفانه در حال حاضر به دلیل کمبود این منابع، از مسابقاتی که در سطح آزاد برگزار میشود محدودیت‌های حمایتی داریم.

وی با اشاره به بهره مندی ورزشکاران ورزش‌های رزمی تا پایان امسال از سالن اختصاصی مناسب خاطر نشان کرد: هیچگاه تجلیل از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشکار شهرستان را فراموش نکرده و به دنبال آن هستیم تا با تأمین اعتبار لازم، جشنواره تجلیل از این عزیزان را در سال جاری برگزار کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناباد با اعلام تجلیل و قدردانی از بانوان کاراته کار گنابادی که اخیرا موفق به کسب مدال در مسابقات آزاد کاراته کشوری شدند تصریح کرد: سعی ما بر این است تا به میزان توان و منابع مالی موجود، از کلیه ورزشکاران در تمامی عرصه‌های ورزشی حمایت کنیم.


انتهای پیام//ح. ت.

 

سرانه فضای ورزشی شهرستان گناباد دو مترمربع به ازای هرنفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار