330 چکیده مقاله برای ارائه در سومین همایش ملی باستان شناسی ایران پذیرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ هاشمی رئیس دبیرخانه دائمی سومین همایش ملی باستان شناسی ایران گفت : این تعداد مقاله از بین 814 چکیده مقاله ارسال شده از سراسر کشور همچون دانشگاههای تهران، تربیت مدرس، همدان، مازندران، سیستان و بلوچستان، شهرکرد ، نیشابور و بیرجند به دبیرخانه این همایش ، توسط 100 داور داخلی که از اعضای هیات علمی سراسر کشور هستند، انتخاب شده است.


وی از رونمایی از سه کتاب مقالات پذیرفته شده در مراسم افتتاحیه سومین همایش ملی باستان شناسی ایران خبرداد و افزود : یک کتاب مربوط به چکیده مقالات پذیرش شده، یک کتاب الکترونیکی با 150 اصل مقاله و یک کتاب مربوط به 20 مقاله برگزیده منتشر خواهد شد.


هاشمی با بیان اینکه دراین همایش پوستر ارائه نمی شود و فقط از 20 مقاله برگزیده، 14 مقاله به صورت سخنرانی ارائه خواهد شد گفت: باستان شناسی و علوم میان رشته ای، باستان شناسی دوران تاریخی، پژوهشهای باستان شناسی هنر دوران اسلامی و مطالعات و پژوهشهای باستان شناسی پیش از تاریخ از جمله محورهای این همایش است.


این همایش با همکاری انجمن علمی باستان شناسی ایران در روزهای سوم و چهارم آبان در تالار همایشهای پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی تهران واقع در خیابان انقلاب نرسیده به چهار راه ولی عصر برگزار می شود.


این همایش که به صورت دو سالانه برگزار می شود، دبیرخانه دائمی آن در دانشگاه بیرجند است.
انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.