برگزاری همایش نانو در منوجان

همایش ترویجی فناوری نانو برای دانش‌آموزان شهرستان منوجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ابراهیم چتروز مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان گفت : کاربرد علم نانو در زمینه‌‌‌های مختلف مانند پزشکی، صنایع، کشاورزی و داروسازی نام برد و این علم به عنوان یک فناوری نوین با کاربردهای فراوان و دارا بودن علم مهندسی مواد برطرف‌کننده بسیاری از مشکلات امروزی است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اهمیت آشنایی دانش‌آموزان و دبیران با این علم و خلق اید‌ه‌های جدید، این همایش برگزار شده است .

وی اظهار کرد : سرعت تغییر و پیشرفت در جهان در زمان حاضر شتاب بیشتری گرفته که باید برای همسو شدن با این تغییرات و پیشرفت‌ها توجه بیشتری به تکنولوژی و فناوری‌های جدید شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان منوجان ادامه داد: همایش نانو ویژه دانش‌آموزان با حضور امید علیزاده مدرس مجرب از ستاد ترویجی نانو برگزار شد که زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد و با استقبال گسترده دانش‌آموزان و همکاران روبه‌رو شد.

چتروز بیان کرد : در این همایش دانش‌آموزان با مفاهیم مقدماتی حوزه علوم و فناوری نانو، نحوه شرکت در المپیاد نانو، جشنواره دانش‌آموزی فناوری نانو، منابع و سایت‌های مرتبط با مباحث نانو برگزار شده است .

وی اظهار کرد : همایش ترویجی فناوری نانو برای دانش‌آموزان دختر و پسر پایه‌های نهم و دهم متوسطه و کارکنان فرهنگی در محل سالن آموزش و پرورش شهرستان منوجان برگزار شد.

انتهای پیام /ی

برگزاری همایش ترویجی فناوری نانو برای دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار