زنگ کتاب و کتابخوانی در رودبار جنوب نواخته شد

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی زنگ کتاب در دبستان هدف شهرستان رودبارجنوب نواخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  حجت الازنگ کتاب و کتابخوانی در رودبار جنوب نواخته شدسلام علی اکبری ،رئیس اداره ارشاد شهرستان رودبار جنوب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت:
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی گلزار شهدای گمنام رودبارجنوب با حضور ائمه جمعه، فرماندار، رئیس آموزش و پرورش و روسای ادارات این شهرستان غباروبی و عطرافشانی شد.

وی افزود: حرمت شهدا را باید نگه داشت چرا که ماهرچه داریم از برکت خون شهداء است.شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند لذا برای شروع هر کاری باید با آنها میثاق ببندیم.

همچنین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب گفت:زنگ کتاب در مدارس رودبار جنوب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان مدارس این شهرستان نواخته شد.

حجت‌الاسلام اکبری تصریح کرد : کتاب نقش بسیار تعیین کننده ای در بنیان بخشی به خانواده ها دارد.همه ما مسئول هستیم تا در تمام طول سال جهت توسعه کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم چرا که کتاب نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب با بیان اینکه خانواده‌ها آن طور که انتظار می رود به بحث کتابخوانی اهمیت نمی دهند، اظهار کرد: مطالعه کتاب می تواند از طریق افزایش اطلاعات و سطح آگاهی خانواده ها در جهت ارتقاء فرهنگی جامعه موثر باشد باید به آن اهمیت ویژه ای داده شود.
انتهای پیام/ی

نقش بسیار مهم کتاب در زندگی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار