مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان صبح امروز از هیئت فوتبال بازدید و در جلسه ای که به منظور توسعه و پیشرفت فوتبال استان تشکیل شده بود، شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در این جلسه که با حضور علی ایرانمنش، نایب رئیس هیئت فوتبال استان کرمان برگزار شد، پیرامون چگونگی همکاری و همفکری در راستای توسعه و پیشرفت فوتبال استان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در پایان مقرر شد:

1 . در راستای طرح و توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی استان، به ویژه فوتبال که بخش عظیمی از این طرح را در بردارد، هیئت فوتبال استان به عنوان متولی اصلی فوتبال بطور جدی همکاری داشته باشد.

2 . از آنجایی که هیئت فوتبال به منظور شناسایی استعدادها و معرفی بازیکنان مستعد به باشگاه های استان برای پیشرفت فوتبال از گذشته با مسئولان تربیت بدنی آموزشگاه ها تعامل داشته و دارد، این تعاملات مورد رضایت واقع شد و مقرر گردید این همکاری ها ادامه داشته باشد.

3 . به منظور همکاری برای پیشرفت و توسعه فوتبال استان به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان مقرر شد بزودی مقدمات جلسه ای با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس هیئت فوتبال و مسئولان تربیت بدنی آموزشگاه ها درخصوص همکاری مشترک برگزار شود.

4 . با توجه به اینکه تعداد 45 مدرسه فوتبال در استان درحال ارزشیابی و ممیزی هستند (که مدرسه نمونه به فدراسیون فوتبال معرفی می شود) و تعدادی از مدارس فوتبال نیز بدون دریافت مجوز رسمی مشغول به فعالیت هستند، مقرر شد با همکاری اداره کل و ورزش و جوانان مدارس بدون مجوز مورد پیگیری قرار گیرند.

5 . فعالیت و همکاری هیئت فوتبال با دانشگاه تربیت بدنی شهید باهنر کرمان که با هدف ترویج و توسعه فوتبال به ویژه در بخش آموزش و دانش افزایی مربیان از قبل در حال انجام بود، مورد تقدیر مدیرکل ورزش و جوانان استان قرار گرفت و مقرر شد این همکاری ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ب

مدیرکل ورزش و جوانان از هیئت فوتبال استان بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار