نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد برای اولین بار در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛  زندی ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: این نمایشگاه با هدف آگاه سازی و اطلاع رسانی نسبت به مضرات استفاده از مواد مخدر برپا شده که یکی از مزایای آن حضور یک مربی در این نمایشگاه برای تبیین و تشریح پیامدهای اعتیاد و مضرات آن به گروههای بازدید کننده است.


وی با بیان اینکه برای راه اندازی این نمایشگاه 40 میلیون تومان از ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اختصاص یافته افزود: 90 عکس و پوستر سه بعدی در بخشهای مختلفی همچون فرزند پروری، مهارتهای زندگی، آشنایی با مضرات مواد مخدر، علائم و پیامدهای استفاده از مواد مخدر و شعارهای پیشگیرانه توسط هنرمندان در معرض دید عموم علاقه مندان قرار گرفته است.


زندی با بیان اینکه هنوز زمان مشخصی برای بازدید از این نمایشگاه تعیین نشده گفت: به زودی زمان بازدید مشخص شده و در اختیار دستگاههای اجرایی و ادارات قرار می گیرد تا طی برنامه زمان بندی مشخص از این نمایشگاه دیدن نمایند.


این نمایشگاه در خیابان مدرس، جنب رستوران شاخه طوبی ، مجموعه فرهنگی بهمنیار رخشانی واقع در باغ رحیم آباد برای بازدید علاقمندان دایر است.
انتهای پیام/ک

گشایش نمایشگاه دائمی پیشگیری از اعتیاد با اعتبار 40 میلیون تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.