نمایشگاه توانمندی‌های زنان کار آفرین سیستان و بلوچستان به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در این نمایشگاه زنان صنعتگر و کارآفرین این استان آثار خود را در قالب ۱۵۰ غرفه به معرض دید علاقمندان گذاشته اند.


مریم پویا هدف از برگزاری این نمایشگاه را زمینه سازی موثر برای اشتغال و کارآفرینی بانوان فعال، تقویت مشارکت و تعامل میان دستگاهها، تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها، فرهنگ سازی و نقش آفرینی در عرصه‌های اقتصاد و فرهنگ در خانواده برشمرد.


وی بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته کارآفرینان سیستان و بلوچستان، گسترش فرهنگ زندگی به سبک ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف، فراهم آوردن مکانی برای گرد هم آمدن بانوان کارآفرین و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های مفید و ارزنده در زمینه اشتغال را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تقدیر از برگزیدگان نمایشگاه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و آیین‌های فرهنگی و سنتی این استان، ایجاد زمینه عرضه و ارائه دستاورد‌های زنان در دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی، اجرای برنامه‌های جذاب برای کودکان با محوریت کانون پرورش فکری و دایر کردن غرفه‌هایی با فعالیت‌های جذاب و مفید مانند ارائه خدمات و اطلاعات طب سنتی و دارو‌های گیاهی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

انتهای پیام/گ

 نمایشگاه زنان کار آفرین در زاهدان

برچسب ها: استانداری ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار