فرمانده انتظامی استان کرمان با صدور پیامی ولادت امام حسین (ع ) و روز پاسدار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، متن پیام سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر به شرح زیر است:

سوم شعبان المعظم سالروز ولادت بزرگ پاسدارآزادگی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) یادآور حماسه آفرینی های پاسداران انقلاب اسلامی است که در راه صیانت از کشور عزیزمان و ارزش های والای انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند .

پاسداران با مجاهدت و دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی، ملت عزیز ایران را سرافراز کرده و شوق فداکاری سرشار از معرفت را در قلب ها و جان ها هویدا ساختند.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و ایثارگرانی که خاطره جانفشانی و رشادت‌هایشان در حفظ و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و ایجاد اقتدار و شکوه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد، به ویژه پاسداران، سوم شعبان روز پاسدار را به تمامی پاسداران غیور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند قادر برای تمامی پاسداران سرافراز میهن اسلامیمان عزت و سربلندی مسئلت مینمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در استمرار راه امام عظیم الشأن تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) باعزت ،سربلند باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان

 سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

انتهای پیام/ب

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت روز پاسدار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار