نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد این رژیم تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی دشمنانش به سلاح‌های پیشرفته بکار خواهد گرفت.

نتانیاهو: اسرائیل با تمام توان مانع دستیابی دشمنانش به سلاح پیشرفته می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد اسرائیل تمام تلاش خود را به طور مستمر بکار می‌گیرد تا از دستیابی مخالفانش به سلاح‌های پیشرفته جلوگیری کند.

ادعاهای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی بیان شد که روز گذشته یک منبع نظامی سوری به خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد نیروهای پدافند هوایی سوریه یک حمله موشکی از سوی رژیم صهیونیستی به سمت اهدافی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی دمشق را دفع کردند. اندکی پس از انتشار این خبر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از قبول درخواست خبرگزاری اسپوتنیک برای اظهارنظر در این خصوص خودداری کرد.

سرویس خبری دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد نتانیاهو در جلسه هفتگی کابینه این رژیم گفت: «اسرائیل دائما در تلاش است تا از دستیابی و تجهیز دشمنانش به سلاح‌های پیشرفته جلوگیری کند. خطوط قرمز ما همانند همیشه جدی است و تصمیم ما برای تحت فشار قرار دادن آنها (دشمنان) قوی‌تر از همیشه است.»

رژیم صهیونیستی بارها نگرانی امنیتی جدی خود را در خصوص حضور نیروهای ایرانی در نزدیکی مرزهای سرزمین‌های اشغالی با سوریه ابراز داشته است. با این حال، ایران بارها اعلام کرده است حضور این کشور در سوریه به عنوان بخشی از اهداف تعیین‌شده برای مبارزه با تروریسم است و با همکاری دولت دمشق صورت می‌گیرد و نیازی به موافقت رژیم صهیونیستی ندارد.

پیشتر نیز نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرده بود: «اول از همه ایران باید به طور کامل از سوریه خارج شود. دوم، ما تلاش خود را برای جلوگیری از تقویت (حضور) نظامی ایران و نیروهای نیابتی‌اش در سوریه بکار خواهیم بست.»

ادعاهای ضد ایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که مقامات دمشق همواره بر قانونی بودن حضور ایران در سوریه تاکید کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار