رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ را هدف حملات لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، به دنبال متهم شدن «پال منافورت»، رئیس ستاد انتخاباتی سابق ترامپ به دروغگویی به سازمان اف بی آی، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در حساب توییتر خود به انتقاد از «رابرت مولر»، مسئول تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا پرداخت و او را یک «دادستان ناسازگار» توصیف کرد.

وی در حساب توییتر خود نوشت: شکار جادوگر ساختگی همچنان ادامه دارد؛ اما مولر و باند دموکراتهای عصبانی او فقط یک طرفه به مسئله نگاه می کنند. صبر کنید تا ببینید آنها چه طور وحشیانه با مردم رفتار می کنند؛ به گونه ای که به دلیل اجتناب آنها از دروغگویی، زندگی شان را نابود می کنند. مولر فقط یک دادستان ناسازگار است که سرکش شده است.

ترامپ در توییت دیگری نوشت: رسانه های جعلی از مولر یک قدیس می سازند؛ در حالی که او دقیقا برعکس است. او با نگاه یک طرفه، آسیب بسیار زیادی به نظام عدالت کیفری کشور وارد می کند. در نهایت قهرمانان این داستان مشخص می شوند و این قهرمانها مولر و تیمش نخواهند بود.

رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون چندین بار به انتقاد از مولر و تحقیقات او پرداخته و بارها این تحقیقات را «شکار جادوگر» و یک «فریب» خوانده است. رئیس جمهور آمریکا در این توییت ها هیچ اشاره ای به پال منافورت، رئیس ستاد انتخاباتی سابقش نکرد. رابرت مولر روز دوشنبه منافورت را به دروغگویی به اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) متهم کرد.

رابرت مولر در ماه مه سال گذشته میلادی به عنوان مسئول رسیدگی به پرونده ارتباط اعضای تیم دونالد ترامپ با مقامات روس انتخاب شد. از زمانی که رابرت مولر تحقیقات درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا را آغاز کرده است، بسیاری از مشاوران ترامپ به ارتباط با مقامات روس اقرار کرده اند. از جمله این افراد می توان به «دونالد ترامپ جونیور»، پسر ترامپ، «جرد کوشنر»، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا و «پال منافورت» اشاره کرد.

این در حالی است که مسکو تاکنون بارها ادعای دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده است. ترامپ هم پیشتر گفته بود که اگر چنین اتفاقی افتاده، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا باید مانع آن می شده است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار