همزمان با اجلاس سران عرب در تونس معترضان که پرچم‌های فلسطین و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از فلسطین در دست داشتند شعار‌هایی در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

تظاهرات در حمایت از آرمان فلسطین همزمان با اجلاس سران عرب در تونسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نیرو‌های امنیتی تونس اجازه ندادند معترضانی که قصد داشتند خود را به سمت محل برگزاری نشست سران اتحادیه عرب برسانند نزدیک این محل تجمع کنند.

معترضان که پرچم‌های فلسطین و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از فلسطین در دست داشتند شعار‌هایی در حمایت از مردم فلسطین سر دادند.

معترضان، سران عرب را به اهمال در حمایت از آرمان فلسطینی متهم کردند. یکی از معترضان گفت: سران عرب در حال فروش خون اعراب به ویژه فلسطینیان هستند.

در این نشست اتحادیه عرب اقدام آمریکا در به رسمیت شناختن کنترل اسراییل بر بلند‌های جولان و نیز دیگر سیاست‌های جانبدارانه دولت آمریکا در قبال اسرائیل را رد کرد و درباره یکی از معدود مسائلی اصلی تشکیل این اتحادیه وحدت خود را نشان داد.

سران عرب همچنین بر تعهد خود مبنی بر لزوم خروج اسرائیل از سرزمین‌های اشغال شده بلندی‌های جولان، شرق قدس و کرانه باختری تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار