دانشجویان و مسئولان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در راستای تجلیل از مقام شهدای مدافع حرم، با حضور در منزل سید محسن سجادی، شهید مدافع حرم از مقام این شهید تجلیل کردند.

دانشگاهیان دانشگاه دریانوردی چابهار با خانواده شهید سیدمحسن سجادی دیدار کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم، به همت دفتر امور ایثارگران دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار، رئیس، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و همچنین اعضای هیأت رئیسه با حضور در منزل بسیجی شهید مدافع حرم، «سید محسن سجادی» از مقام شامخ این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

محمودنصیری، رئیس دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار در این دیدار که جمعی از اعضای هیات علمی و کارمندان نیز حضور داشتند، ضمن گفتگو در فضایی صمیمانه با خانواده شهید مدافع حرم، سید محسن سجادی، با اهدای گُل و لُوح تقدیر، از مقام شامخ این شهید بزرگوار، تجلیل کردند.

گفتنی است: شهید مدافع حرم «سید محسن سجادی» در یکم مهر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان ایرانشهر به دنیا آمد و در سوم آذرماه ۱۳۹۵ در راه دفاع از اسلام در نبرد با تکفیری‌ها در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار