فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از ۱۲ تن مواد مخدر در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان  در حاشیه ی مراسم رونمایی از کشفیات و اقدامات پلیس گفت :  در سلسله طرح های عملیاتی ظفر در راستای افزایش نظم و امنیت و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا در سه ماهه نخست سال 30 طرح ظفر انجام شد که  نیروی انتظامی موفق به کشف محموله های قاچاق به ارزش تقریبی 370 ملیارد ریال در که در این راستا 800 نفر دستگیر و به مراجعه قضایی تحویل داده شدند .

معصوم بیگی افزود : با توجه که اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام گذاری شده یکی از اولویت های انتظامی استان مقابله با قاچاق کالا است . در بخش مقابله با سوداگران مرگ از قاچاقچیان و خورده فروشان در حدود 12 تن انواع مواد مخدر کشف و 214نفر از از قاچاقچیان دستگیر  و به مراجعه قضایی معرفی شدند. 

وی خاطر نشان کرد : در حوزه پاکسازی مناطق آلوده و  کانون های جرم بیش از 30 مرحله طرح پاکسازی کانون های جرم و مقابله با مجرمین صورت گرفته است که در مجموع طرح های انجام شده بیش از 8 هزار نفر متهم دستگیر و برخورد های لازم با آنها انجام شد.

فرانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد : طرحی با عنوان ناظر یک با موضوعیت کشف حجاب داخل خودرو در کشور انجام شده که به موجب این طرح کسانی که در داخل خودرو کشف حجاب می کنند در بار اول به آنها تذکر داده می شود در صورت تکرار خودرو توقیف می شود و در بار سوم پرونده قضایی برای این افراد تشکیل می شود.


انتهای پیام /س 


کشفیات پلیس اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.