مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: از جان گذشتگی شهدا گویای حقانیت راه و هدف آنهاست.

ایثار شهدا نشانه حقانیت راه سرخ شهادتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ عباسقلی احمدزاده مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی در همایش آبروی محله به مناسبت گرامی داشت سالروز شهادت علیرضا جابری فروغ در محله بهار تبریز گفت: امنیت امروز و شرف و ناموس و عزت ما مدیون خون پاک شهیدان است و اگر شهدا نبودند در سال ۵۹ در همان ابتدای جنگ دشمنان ایران به چندین تکه تقسیم کرده بودند.


وی ادامه داد: در تک تک بند‌های گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است راه و گام شهدا نمایان است و ایشان نیز از جوانان ادامه این صراط را می‌خواهند.


سرهنگ عباسقلی احمدزاده
مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه جوانان جهان اسلام شهدا را الگوی خود قرار داده اند، خاطرنشان کرد: مجاهدان راه حق درس ایستادگی و پایداری و شهامت و شهادت را از شهدا یاد گرفته گرفته اند و می‌دانند که مقام و منزلت شهدا بسیار والاست.


وی افزود: مسئولان ما باید ساده زیستی و امانتداری را از شهدا یاد بگیرند و اگر بخواهند رفتار و کردارشان همانند شهدا باشد باید وصیت نامه‌های آن‌ها را بخوانند و عمل کنند.


وی افزود: جبهه مقاومت انقلاب اسلامی در حال حاضر قدرتمندتر از گذشته است و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیا حرف اول را می‌زند.


«شهید علیرضا جابری فروغ» در سال۱۳۴۷ در یک خانواده حسینی و هیئتی چشم به جهان گشود و در مرداد ماه ۱۳۶۶ در عملیات نصر ۷ در ارتفاعات بلف عراق پس از خلق حماسه‌های ماندگار در کنار دیگر همرزمانش، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام/

امنیت امروز و شرف و ناموس و عزت ما مدیون خون پاک شهیدان است

برچسب ها: شهادت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار