فرماندار شهرستان بردسیر گفت: ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود.

ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار بردسیرمجید نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و هنری، ورزشی و گردشگری از مهمترین اهداف این دوره از جشنواره است.

او افزود: صعود به کوه هزار از سمت روستای اردیگان در طی برگزاری ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر نیز با بیان کیفیت بسیار بالا برگزاری جشنواره سیب و گلابی گلزار در پنجمین دوره گفت: ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار همچون سال گذشته و با برنامه‌های مطلوب‌تر برگزار خواهد شد و ادارات و دستگاه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان جهت برگزاری بهتر این جشنواره هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.

نجف پور معرفی گردشگری بخش گلزار وکیفیت محصولات باغی در این شهرستان را از اهداف این جشنواره دانست.

او از راه اندازی ۵۰ غرفه صنایع دستی و سوغات محلی؛ نمایشگاه عرضه محصولات لبنی و محصولات عشایر و محصولات سیب و گلابی در این جشنواره خبرداد.

فرماندار بردسیر گفت:این مراسم با حضور گروه‌های موسیقی و بازیگران مطرح تلویزیون و به صورت زنده از شبکه پنج سیما؛ شما و شبکه سه سیما پخش می‌شود.

او سطح زیر کشت محصول سیب در این شهرستان را ۴۰۰ هکتار و گلابی را ۱۵۰ هکتار اعلام کرد.
انتهای پیام/ح

جشنواره سیب وگلابی بردسیر

برچسب ها: جشنواره ، سیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
وقتی جشنواره ای با این هزینه برگزار میشود باید دو برابر اون هزینه بعدا هزینه شود تا جوانهای شهر گلزار اموزش ببینند تا بتواننداز گردشگری برای خود شغل و در امد داشته باشند.آیا هزینه برای اموزش جوانها میسود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار