مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۵ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی مرگبار پژو ۴۰۵ در محورایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

واژگونی مرگبار پژو ۴۰۵ در محور" ایرانشهر -بزمان"

سرهنگ یداله ستوده رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور" بمپور-بزمان"به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل اتباع غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شده است.

او عنوان کرد: در این حادثه راننده و ۲ سرنشین خودرو در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر آن نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به درمانگاه بزمان منتقل شد.

سرهنگ ستوده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت این حادثه اعلام کرده است.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در"سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق، از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

سرهنگ غلامرضا توکلی  گفت: دیروز مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور "پستکوه-سوران" به یک کامیون تانکردار مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پلیس پس از متوقف کردن کامیون، در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر"گازوئیل" قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران در پایان با اشاره به معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و نیروی انتظامی با قاطعیت با این پدیده برخورد خواهد کرد.

توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت پلاک مخدوش

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از توقیف ۴۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت پلاک مخدوش در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ  حیدرعلی کیخا مقدم  گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از مشکلات و آسیب‌های تردد خودرو‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش که موجب سوء استفاده برخی مجرمان و متخلفان می‌شود برخورد با خودرو‌های پلاک مخدوش در سطح شهرستان چابهار با جدیدت دنبال می‌شود.

او بیان داشت: در این راستا تعداد ۲۵ خودرو و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توسط مأموران این فرماندهی توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ کیخا مقدم با اشاره به استمرار این طرح از شهروندان خواست با رعایت کامل مقررات راهنمائی و رانندگی و خودداری از هرگونه حرکت‌های مخاطره آمیز پرهیز و زمینه آرامش و آسایش خود و دیگر شهروندان را فراهم سازند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار افزود: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هرکس در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری زمینی، آبی یا کشاورزی تغییری ایجاد کند یا پلاک وسیله نقلیه دیگری را به آن الصاق نماید به حبس از ۶ ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

دستگیری ۱۲ معتاد متجاهر و خرده فروش در شهرستان "نیمروز"

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز از دستگیری ۱۲ معتاد متجاهر و خرده فروش در اجرای طرح ارتقاء اجتماعی خبر داد.

سرهنگ علی میر  گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نیمروز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری معتادان پرخطر را روز گذشته به مرحله اجرا گذاشت.

او افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسایی چند پاتوق معتادان پرخطر با همکاری دگیر رده‌های عملیاتی طی چند عملیات مجزا وارد عمل شدند و ضمن جمع آوری ۱۰ معتاد متجاهر و ۲ خرده فروش مقادیری انواع مواد مخدر و آلات استعمال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز با اشاره به استمرار طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده و برخورد جدی پلیس با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد افیونی  افزود: با هماهنگی قضائی معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

توقیف کامیون حامل ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان "خاش" از کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ ابراهیم کوچک زائی گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های فرعی حاشیه شهر خاش به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

او افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی افزود: خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

برخورد ۲ دستگاه وانت تویوتا در محورسراوان ۲ کشته برجای گذاشت

سرهنگ کشواد بهروزی زاده  رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: یک فقره تصادف فوتی در محور "سراوان-کوهک" (کیلومتر ۵۵ فرعی بم پشت) به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او  تصریح کرد: در بررسی ماموران گشت پلیس راه در محل حادثه مشخص شد، یک وانت تویوتا آبی رنگ با یک وانت تویوتا سبز رنگ با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

سرهنگ بهروزی زاده عنوان کرد: در این حادثه ۲ تن از سرنشینان خودرو وانت سبز رنگ به علت شدت جراحات وارده فوت و اجساد آن‌ها با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ وانت آبی رنگ اعلام شده است.

او با توجه به دو طرفه بودن اکثر محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند، خواست در مسیر مجاز خود حرکت کنند و از تجاوز به چپ بپرهیزند تا سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند. 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار