متجاوزان سعودی با هدف قرار دادن مناطق الجاح و القرشیه در شهرستان بیت الفقیه و الدریهمی واقع در استان الحدیده یمن به وسیله سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین، ۱۵ گلوله توپ به این مناطق شلیک کردند.

تجاوز توپخانه‌ای متجاوزان سعودی علیه مردم مظلوم یمنبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، متجاوزان تحت حمایت عربستان سعودی مناطق الجاح و القرشیه در شهرستان بیت الفقیه یمن را به وسیله سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین هدف قرار داده و ۱۵ گلوله توپ به این مناطق شلیک کردند.

همچنین این شبکه در خبری فوری از حمله توپخانه‌ای مزدوران متجاوز وابسته به عربستان سعودی به شهر تحت محاصره الدریهمی واقع در استان الحدیده یمن خبر داد.

در همین حال یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد، ائتلاف متجاوز سعودی همچنان به تشدید مداوم حملات خود در جبهه‌های مرزی ادامه می‌دهد و نیرو‌ها و مزدوران آن تحت پشتیبانی هوایی گسترده سعی می‌کنند به سمت استان‌های صعده و حجه پیشروی کنند.

یحیی سریع گفت: «با وجود اینکه دشمن سعودی با بیش از ۵۲ نوبت حمله هوایی به استان‌های صعده و حجه و برجای گذاشتن شماری شهید و مجروح از بین غیرنظامیان سعی در پیشروی در این جبهه‌ها را داشت، اما به فضل الهی ناکام ماند.»

پیش از این نیز شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داده بود جنگنده‌های رژیم سعودی در موج جدید توحش خود علیه مردم بی دفاع یمن، مناطق مسکونی استان صعده را بمباران کردند.

بر این اساس، در حمله جنگنده‌های عربستان سعودی به خانه شهروندی در محله العشه در منطقه الباقم در استان صعده یمن، دو نفر از جمله یک زن و یک مرد جوان به شهادت رسیدند.

شبکه المسیره پیش‌تر از زخمی شدن ۴ شهروند یمنی از جمله چند کودک در این حمله خبر داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار