بر اثر انفجار در نزدیکی یک ساختمان در منطقه تل حلف در شهر رأس العین در شمال سوریه تعدادی از نیرو‌های نظامی ترکیه و گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

انفجار تروریستی در شهر رأس العین سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) گزارش داد شماری از نیرو‌های نظامی ترکیه و متحدان آن‌ها در گروهک تروریستی ارتش آزاد سوریه بر اثر انفجار در نزدیکی در یک ساختمان در منطقه تل حلف در شهر رأس العین واقع در استان الحسکه در شمال سوریه کشته و شماری دیگر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه نیز گزارش داد بر اثر وقوع انفجار در ساختمان دامپزشکی شهرک "تل حلف" در حومه رأس العین سوریه شماری از نظامیان ارتش ترکیه و گروه‌های مسلح وابسته به آن کشته یا زخمی شدند.


بیشتر بخوانید: جبهه النصره در حمله به مواضع ارتش سوریه ناکام ماند


زخمی‌های این انفجار برای درمان به خاک ترکیه منتقل شدند.

دولت ترکیه هنوز به این خبر واکنشی نشان نداده است.

این در حالی است که پیش از این شبکه المیادین از انفجار خودرویی بمبگذاری شده در روستای عین العروس در جنوب تل ابیض در حومه شمال رقه در سوریه خبر داده بود.

بر اثر این انفجار، ۱۵ نفر زخمی شدند.

گفتنی است روز پنجشنبه نیز شبکه تلویزیونی الجزیره از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در محله الاشرفیه شهر عفرین در شمال استان حلب سوریه و نیز انفجار یک بمب در مرکز شهر الباب در شرق استان حلب خبر داده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار