سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سه شنبه دهم دی ماه به کرمان و رفسنجان سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس تقی زاده مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: سورنا ستاری صبح سه شنبه پس از استقبال فدائی استاندار کرمان در فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی راهی رفسنجان می‌شود و به اتفاق استاندار و مسئولان محلی از شرکت‌های شهرک صنعتی بازدید می‌کنند.

عباس تقی زاده به بازدید ستاری از مرکز رشد واحد‌های فناور شهرستان رفسنجان اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه ایجاد مرکز نوآوری مشترک دانشگاه و مجتمع مس سرچشمه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در دانشگاه، ولی عصر (عج) امضا خواهد شد.

او بازدید از فاز دوم مرکز ملی پرورش و تکثیر حیوانات آزمایشگاهی در پردیس افضلی پور دانشگاه علوم پزشکی کرمان را از برنامه‌های عصر ستاری اعلام کرد و گفت: معاون علمی و فناوری رئیس جمهور سپس از کارخانه نوآوری کرمان در ابتدای جاده ماهان دیدن می‌کند.

تقی زاده، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان را برنامه بعدی ستاری اعلام کرد و گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی "تگ کرمان" نیز عصر سه شنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خیابان شهید کامیاب افتتاح می‌شود.

او افزود: پس از بازدید  ستاری از تیم‌ها و استارت تاپ‌های مستقر در این مرکز، جلسه کار گروه علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان در استانداری تشکیل خواهد شد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی بازدید از مرکز جامع سلول‌های بنیادی و پزشکی بازشناختی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان را آخرین برنامه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کرمان اعلام کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار