رییس سازمان‌مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت:۱۰۷ پروژه نیمه تمام در استان شناسایی شدند که قرار شد تا پایان سال واگذار شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هشتمین جلسه‌ی شورای برنامه ریزی و توسعه استان درسالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد.

در ابن جلسه استاندار بر مشارکت فعال مدیران در خصوص تبادل نظر جدی برای مباحث مطرح شده در جلسات تاکید کرد.

رودری، رییس سازمان‌مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان هم گفت: بحث واگذاری پروژه‌های نیمه تمام بخش غیر دولتی و تبصره ۱۹ قانون بودجه مطرح شد ۱۰۷ پروژه شناسایی شده بود و تا الان فقط دو پروژه واگذار شده بود که تاکید شد سه دستگاه مربوط یعنی ورزش و جوانان ، فرهنگ و ارشاد و میراث فرهنگی در جلسه بعدی مشکلاتشان بررسی و تاپایان سال پروژه‌ها واگذار شوند.

  او افزود :دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسویه اسناد تهاتر بین پیمانکاران دستگاه‌های اجرایی است  و یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هم برای باز پرداخت حاصل از فروش اموال منقول و غیر منقول دستگاه‌ها مطرح و اعلام شد.

رودری تصریح کرد : ۱۴ پروژه پژوهشی نیز به تصویب رسید و قیر رایگان هم در بحث استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه امسال مطرح شد و تاکید شد دستگاه‌ها پیگیری کنند تا ۱۱ درصد این ظرفیت برای استان محقق شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار