وزارت دفاع سوریه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور بامداد امروز با دو تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی مقابله کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه «جولان تایمز»، وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای از مقابله پدافند هوایی این کشور با تجاوز‌های رژیم صهیونیستی در ساعات ابتدایی صبح امروز خبر داد و اعلام کرد این قبیل اقدامات رژیم صهیونیستی، سبب نجات تروریست‌ها نخواهد شد.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: صبح امروز پنجشنبه برابر با ششم فوریه ۲۰۲۰ پدافند هوایی ما با دو موج تجاوز هوایی به مقابله برخاست؛ نخست در ساعت ۱:۱۲ بامداد رخ داد و برخی از پایگاه‌های نظامی ما در اطراف دمشق هدف قرار داده شد و موج دوم در ساعت ۱:۴۱ دقیقه به وقوع پیوست و برخی از پایگاه‌های نظامی در اطراف درعا و قنیطره و نیز حومه دمشق با شماری موشک که از سوی جنگنده‌های اسرائیل از فراز جنوب لبنان و جولان اشغالی شلیک شده بودند، هدف قرار گرفتند.

در ادامه‌ این بیانیه آمده است: هوشیاری نیرو‌های پدافند هوایی سبب شد شمار زیادی از موشک‌های دشمن منهدم شود و تنها هشت سرباز زخمی شدند و برخی خسارت‌های مادی در پی این حملات ایجاد شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: فرماندهی ارتش و نیرو‌های مسلح تأکید می‌کند تشدید تنش‌ها از سوی اسرائیل نخواهد توانست گروه‌های تروریستی مسلح را که در ادلب و غرب حلب در حال فروپاشی هستند، نجات دهد.

گفتنی است حملات رژیم صهیونیستی در حالی انجام می‌شود که پیشروی‌های ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در روز‌های اخیر شدت گرفته است و رژیم صهیونیستی تلاش دارد با این قبیل حملات، جلوی پیشروی‌های ارتش سوریه را بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار