پیشتازی حزب گانتز در نظرسنجی‌ها

شرکت کنندگان در یک نظرسنجی در فلسطین اشغالی حزب آبی و سفید به رهبری بنی گانتز را مستعد کسب ۳۵ کرسی از پارلمان این رژیم دانستند.

بنی گانتزبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی، حزب آبی و سفید به رهبری بنی گانتز بر اساس جدیدترین نظرسنجی در فلسطین اشغالی که در میان ۵۰۵ نفر انجام شده است، ۳۵ کرسی از پارلمان این رژیم را بدست خواهد آورد.

حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم نیز به نظر شرکت کنندگان در این نظرسنجی ۳۳ کرسی کنست را از آن خود خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


این درحالی است که ۴۲ درصد افراد نیز نتانیاهو را برای نخست‌وزیری رژیم اشغالگر مناسب‌تر دانسته و ۳۶ درصد نیز اعلام کردند گانتز مناسب تصدی این سمت است.

درصد خطای این نظرسنجی ۴.۴ درصد در نظر گرفته شده است.

این درحالی است که درگیری‌ها بین نظامیان اشغالگر صهیونیستی و فلسطینیان در پی خیانت قرن همچنان ادامه دارد.

فلسطینیان از مدت‌ها پیش و در پی دستیابی به تفاهماتی با طرف صهیونیستی تحت نظارت مصر و طرف‌های بین‌المللی برای آرام‌سازی اوضاع در غزه و کاهش محاصره این باریکه، تظاهرات بازگشت و دیگر فعالیت‌های خود در مناطق مرزی را متوقف کرده بودند، اما رژیم صهیونیستی به تعهدات خود پایبند نبوده و همچنان تعلل به خرج می‌دهد که این مساله موجب شده تا فلسطینیان از راه‌های دیگری این رژیم را وادار به پایبندی به تفاهمات حاصل شده وادار کنند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هشتم بهمن در کنفرانسی مشترک در کاخ سفید، از طرح شوم به اصطلاح صلح خاورمیانه، موسوم به معامله قرن رونمایی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار