فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۵۲۹ کیلو مواد افیونی در درگیری پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان "خاش" و دستگیری ۳ قاچاقچی خبر داد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:پلیس مبارزه با موادمخدر "خاش" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای، از مناطق مرزی استان به حوزه استحفاظی در این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "خاش" با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته یک خودروی وانت نیسان و ۲ خودروی پژو ۴۰۵ و پژو پارس متعلق به اعضای این باند را هنگام تردد در یکی از محور‌های فرعی شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

سردار قنبری عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران ۳ نفر از آن‌ها دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده در مجموع ۲ تن و ۵۲۹ کیلو و ۳۱ گرم انواع مواد افیونی شامل؛ یک تن و ۵۹۸ کیلو و ۵۳۱ گرم تریاک و ۹۳۰ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش را به همراه ۲ قبضه اسلحه کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد. #

 

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار