با توجه به شرایط حساس کرونایی مهدویون محلات پول جشن نیمه شعبان را برای نیازمندان خرج کردند.

مهدویون محلات پول جشن نیمه شعبان را صرف نیازمندان کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گروه فرهنگی سه شنبه‌های مهدوی شهرستان محلات کمک‌های مردمی کمک‌های مردمی جمع آوری شده نذر امام زمان را تبدیل به گوشت قربانی کرده و در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب پذیر توزیع کردند.

حجت الاسلام خوراوندی مسئول گروه فرهنگی سه شنبه‌های مهدوی شهرستان محلات در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به شرایط حساس کرنایی، گروه فرهنگی سه شنبه‌های مهدوی محلات همزمان با جشن نیمه شعبان و میلاد حضرت قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف با به مبلغ ۱۵ میلیون تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده را به منظور نذری یک رأس گاو و یک راس گوسفند خریده و ذبح کردند.

حجت الاسلام خوراوندی افزود: گروه فرهنگی سه شنبه‌های مهدوی شهرستان محلات گوشت‌های نذری این دو رآس دام را با رعایت شرایط کاملا بهداشتی بسته بندی کرده و در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب پذیر توزیع کردند.

او اضافه کرد: این کار خداپسندانه در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و خانواده‌های نیازمند است که در این شرایط حساس اقتصادی، همزمان با جشن نیمه شعبان انجام شد و گوشت قربانی این دو رآس گاو و گوسفند ضمن بسته بندی بهداشتی بین این خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.