رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با همکاری قضات و کارکنان دستگاه قضایی این استان، ۶۲ درصد از پرونده‌های معوقه تعیین تکلیف شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: ۶۲ درصد از پرونده‌های معوقه در سطح استان کرمان تعیین تکلیف و موجودی پرونده‌ها در سال گذشته ۲ درصد کاهش یافته است.

او افزود: طی پارسال ۵۶۷ هزار و ۱۹۶ پرونده به مراجع قضایی استان کرمان وارد و ۵۶۸ هزار و ۸۱۲ پرونده مختومه شده است که با توجه به این آمار نرخ رسیدگی به پرونده‌ها ۱۰۰.۲۸ درصد بوده است.

 

موحد تصریح کرد: در سال ۹۷ بالغ بر ۵۶۵ هزار و ۷۲۵ پرونده به دستگاه قضایی استان وارد و ۵۶۹ هزار و ۲۶۴ پرونده مختومه شده و نرخ رسیدگی به پرونده‌ها دراین سال، ۱۰۰.۶۳ بوده است.

او به عملکرد مثبت دستگاه قضایی استان کرمان در حوزه کاهش موجودی پرونده‌ها اشاره و اظهار کرد: موجودی پرونده‌ها نسبت به آخر سال ۹۷، ۲ درصد کاهش یافته است.

 

موحد با اشاره به تاکیدات قوه قضائیه برای تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه، تصریح کرد: با همکاری قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان، ۶۲ درصد از پرونده‌های معوقه در سطح استان نیز تعیین تکلیف شده اند و استان کرمان در این زمینه عملکرد مناسبی را بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار