گروه مقاومت فلسطینی حماس، اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در مذاکرات تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی حاصل نشده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، منابع حماس اعلام کردند که مذاکرات با طرف صهیونیستی درباره تبادل اسرای فلسطینی و صهیونیستی متوقف شده و در این‌باره پیشرفتی حاصل نشده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ پیشرفتی در مذاکرات مبادله اسرا با رژیم صهیونیستی از طریق مجاری مصری انجام نشده است.

حماس طی بیانیه‌ای در وبسایت خود نوشت: «اسرائیل در حال انجام یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار است و قصد دارد تا اطلاعات اشتباهی را به افکار عمومی منتقل کند».

در این بیانیه رژیم صهیونیستی به تلاش به «فرار از ابتکار عمل پیشنهادی حماس، گمراه کردن خانواده‌های زندانیان صهیونیستی و فشار بر روحیه زندانیان فلسطینی و خانواده‌های آن‌ها» متهم شده است.

حماس تاکید کرده که در صورت هر تحول جدیدی، آن‌ها را گزارش می‌دهد. حماس همچنین از رسانه‌ها خواست تا به گزارش‌های رژیم صهیونیستی اعتماد نکند.

به گفته مقامات صهیونیستی توافق بین آن‌ها و گروه مقاومت حماس مبنی بر تبادل اسرا از سوی در طرف نهایی شده است. گفت‌وگو در رابطه با این تبادل در پی ویروس کرونا فشرده‌تر از گذشته پیگیری می‌شود. اما حماس اعلام کرده که هنوز توافقی در این رابطه نهایی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار