علی‌رغم شیوع کرونا در میان نظامیان آمریکایی، تمرینات نظامی ارتش آمریکا در بزرگترین پایگاه کارولینای شمالی از سرگرفته شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی ‌ای‌پی‌تی‌ان، تمرینات نظامی ارتش آمریکا با وجود شیوع کرونا از سرگرفته شد.

در این تمرینات نظامی که در پایگاه فورت براگ در کارولینای شمالی برگزار شد، نظامیان آمریکایی به تمرین چتربازی و شلیک توپخانه پرداختند. این پایگاه نظامی از نظر مساحت و شمار نظامیان، بزرگترین پایگاه در کارولینای شمالی محسوب می‌شود.

این در حالی است که ویروس کرونا در میان نظامیان و مقامات امنیتی و اطلاعاتی این کشور نیز نفوذ یافته است و طبق اعلام رسمی تاکنون ۱۱ نفر از ماموران اطلاعاتی آمریکا به کرونا مبتلا شده‌اند. پنتاگون نیز اعلام کرده است بیش از ۷ هزار و ۴۰۰ تن از پرسنل آن به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، ۲۷ تن جان خود را از دست داده‌اند.

تنها در نیروی دریایی آمریکا بیش از ۲ هزار تن به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. پیش‌تر، پنتاگون فرمانده ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» را به دلیل انتقاد از شرایط بد بهداشتی و نبود امکانات در این ناو، از سمتش برکنار کرد. تاکنون ابتلای بیش از ۷۰۰ نظامی ناو روزولت نیز به ویروس کرونا تایید شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۲۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی تولید کننده ویروسها و میکروبهای ضعیف شده در بدنه تسلیحات ممنوعه و غیرمتعارف با براه انداختن جنگهای مستقیم و غیر مستقیم در اقصی نقاط جهان این تسلیحات را با متحدان سنتی خودش بر سر مردم بی دفاع و ملتهای مستقل با بمباران های شبانه روزی تست و آزمایش این تسلیحات را به انجام میرساند معلوم و پر واضح است که آمریکا و اروپا آلوده ترین مکانها باشند سرانجام همان آزمایشگاههای مخوف و سری تولید کننده واکسن را هم تولید میکنند جهان موارد مشابه را چندین بار به چشم دیده بعنوان مثال: بیماری های سارس - آبولا آنفولانزاN1 و ......
آخرین اخبار