رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: رشادت، وفاداری و از خودگذشتگی شهدا رمز پایداری و امنیت کشور است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محسن حسن خانی رییس پلیس آگاهی ناجا  در حاشیه آیین تشییع پیکر شهید آرمان ارباب و استواردوم شهیدمسعود شهرکی در جمع خبرنگاران در زاهدان گفت: شهدای نیروی انتظامی شهدای مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) و پروش یافته مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

او بیان کرد: هدف والای شهدای عزیزمان در اقصی نقاط کشور برقراری امنیت، آرامش مردم و حفاظت از کیان اسلامی است و شهدای پلیس آگاهی شهرستان سرباز نیز در این راه تا آخرین قطره خونشان شجاعانه در مقابله اشرار و معاندان نظام مبارزه کردند.

رییس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: این شهدای گرانقدر برای تامین امنیت از همه تعلقات دنیایی خود گذشتند تا به هدف آرمانی شان که شهادت در راه خداست برسند و وظیفه ما در قبال این جانفشانی شهدا عزیز این است که راه و آرمان شهدا را الگوی همیشگی خود قرار دهیم و ادامه دهنده راه و ارزش‌های آنان باشیم.

او شهادت این عزیزان را به خانواده معظم شهدا و بازماندگان، کارکنان جان برکف نیروی انتظامی و مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفت و از خداوند متعال برای این دو شهید گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت کرد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهدای والامقام از میدان امام حسین (ع) زاهدان تا گلزار شهدای این شهر با حضور مسوولان، علما و قشر‌های مختلف مردم سیستان و بلوچستان برگزار شد.

پیکر مطهر ستوان یکم شهید آرمان ارباب در گلزار شهدای زاهدان پس از تشییع به خاک سپرده شد و پیکر مطهر شهید مسعود شهرکی پس از تشییع در زاهدان برای خاکسپاری به زادگاهش زابل انتقال یافت.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان؛ تیم‌های پلیس آگاهی استان روز گذشته (جمعه) طی عملیاتی در یکی از روستا‌های کلات سرباز با اشرار مسلح درگیر شدند که متاسفانه در این درگیری ۲ نفر از نیرو‌های پلیس آگاهی این شهرستان به شهادت رسیدند و یک نفر نیز مجروح شد.

سردار احمد طاهری بیان کرد: در این عملیات آرمان اربابی و مسعود شهرکی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و استوار مرتضی اصغریان نیز مجروح شد.

او  با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از مظنونان شناسایی و دستگیر شدند، افرود: تعدادی از اشرار مسلح که در منطقه اقدام به قتل مسلحانه کرده بودند پلیس آگاهی بنا به درخواست مردم محلی به منطقه اعزام شد و در درگیری با قاتل یا قاتلان ۲ نفر از کارکنان پلیس آگاهی سرباز شهید شدند.

شهرستان سرباز با مرکزیت راسک با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت، ۱۱هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع وسعت، ۴ بخش ۴ شهر، ۱۱ دهستان و ۷۵۰ آبادی دارد و در ۵۰۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است. 


بیشتر بخوانید:  


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار